Veelgestelde vragen
1. Wat is de levertijd van Carseatcover.nl?
Voor het leveren van een op maat gemaakte cover hebben wij doorgaans 3 tot 6 werkweken nodig.
2. Hoe kan ik mijn covers op maat betalen?
U kunt de bekleding betalen via iDEAL, Paypal Ook kunt het bedrag overmaken op ons rekeningnummer van de ABN AMRO. Indien u het bedrag over wilt maken kunt u de betaalgegevens gebruiken die vermeld staan in de email-bevestiging.
3. Kan ik mijn cover ook afhalen?
Het afhalen van de bekleding is niet mogelijk, hier zijn wij als bedrijf niet op ingesteld. De cover wordt bij u thuis of bij uw dealer bezorgd.
4. Hoe zit het met de verzendkosten en thuisbezorgen van mijn covers?
Alle prijzen van de bekleding zijn exclusief €19,- verzendkosten.
De bezorgtijden zijn in overleg met de koeriersdienst, wij nemen enkele dagen voor bezorging met u kontakt op. Voor een 2e aanbieding als gevolg van een verkeerd opgegeven adres of vanwege afwezigheid van de ontvanger, worden verzendkosten aan u berekend.
5. Kan ik mijn cover na ontvangst nog terugsturen?
Omdat de bekleding op maat gemaakt wordt kunt u deze niet buiten de garantievoorwaarden retourneren.
6. Hoe zit het als mijn cover niet past?
Wij garanderen maatwerk met een maximale afwijking van 5%. Indien de bekleding niet past dient u dit binnen 15 werkdagen schriftelijk te melden. Wij nemen dan direct contact met u op om te overleggen of de bekleding aangepast, vervangen of vergoed dient te worden.
7. Wat is het verschil tussen bouwjaar en modeljaar van de auto?
Een auto kan dus in het oude jaar gebouwd zijn, terwijl het een nieuw modeljaar betreft. Voorbeeld: Een auto gebouwd in oktober 2010, afleveren in januari 2011, is dus een modeljaar 2010.
8. Wat moet ik doen als ik twijfel over het type auto?
In dat geval adviseren wij u te informeren bij de dealer waar u hem gekocht heeft.
9. Bij wie ligt de verantwoording bij de bestelling?
De verantwoording voor het doorgeven van het juiste merk auto, het type, het bouwjaar en uitvoering ligt bij u evenals de gekozen materialen. De verantwoording voor het maatwerk van de bekleding ligt bij Carseatcover.nl
10. Mijn auto staat nog niet in uw database. Hoe kan ik dan toch bestellen?
Gebruik ook hier het offerteformulier. Geef het merk, type en bouwjaar en de manier waarop wij u kunnen bereiken aan ons door en wij nemen contact met u op.
11. Zijn uw prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
12. Hoe zit het met de garantie op mijn cover?
U heeft 100% garantie op het maatwerk van uw cover. Daardoor bent u ervan verzekert dat uw bekleding past in de door u opgegeven auto of vrachtauto. Daarnaast heeft u ook nog 3 jaar garantie op de uitvoering van uw bekleding. Alleen voor ritsen geven wij geen garantie.
Reclames over het maatwerk en uiterlijke onvolkomenheden dient u wel binnen 14 dagen aan ons door te geven. Onze garanties staan beschreven in artikel 6 van onze algemene voorwaarden.
13. Bekleden jullie ook deurpanelen?
Het bekleden van deurpanelen is op dit moment niet mogelijk.
14. Is het moeilijk de bekleding te monteren?
U krijgt bij uw bestelling een code waarmee u kunt inloggen op een website. Van ruim 90% van onze auto’s krijgt u een voertuig specifieke video. Deze laat stap voor stap zien hoe de bekleding in uw auto moet worden gemonteerd.
De gemiddelde montage tijd bedraagt zo’n 2 uur.
15. Kan ik de bekleding ook laten monteren?
U kunt het ook laten monteren door onze montage partner. Neemt u daarvoor contact op met onze medewerkers via info@carseatcover.nl